29 Απρ 2014

Επιστολή Μοναχού Επιφάνιου Μυλοποταμινού


Συνέλευση 2 Απριλίου 2014

Επιστολή Μοναχού Επιφάνιου Μυλοποταμινού
Με αφορμή δημοσιεύματα που αφορούν στο πρόσωπό μου:
Πριν από ένα και πλέον μήνα αποδέχθηκα την πρόταση του φιλοαγιορείτη και επί οκταετία διευθυντή του Κέντρου Υγείας του Αγίου Όρους κ. Γιάννη Βαλάση για τη συμμετοχή μου σε φιλανθρωπική εκδήλωση ενός συλλόγου του οποίου είναι μέλος. Η συμμετοχή μου αυτή και η τιμητική διάκριση που τη συνόδευσε, σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί ένταξη ή ενεργό συνεργασία, στο συγκεκριμένο σύλλογο.

Ομολογώ ότι βρέθηκα παγιδευμένος από υπερβολικό ζήλο για φιλανθρωπικό και κοινωνικό έργο.
Όπως γνωρίζετε η επί 40 και πλέον χρόνια αφιέρωσή μου και διακονία έχει αποκλειστική και μόνη σχέση με την Πίστη μου στο Χριστό, την αφοσίωσή μου στην Παναγία μας και την Αγία και Ορθόδοξη Εκκλησία μας και τα θεσπίσματα των Αγίων και Σεβαστών Πατέρων.
Ζητώ συγνώμη από όλους όσους, άθελά μου στεναχώρησα και τους παρακαλώ να εύχονται για την σωτηρία της ψυχής μου.
Χριστός Ανέστη
Μοναχός Επιφάνιος Μυλοποταμινός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com